QUALITY

At Fushima we believe that the result of good work stems from proper planning, interaction and provision of staff, projects and processes, putting knowledge and experience at the service of the client in order to satisfy their requirements.

Our commitment to Quality makes us focus our efforts on the entire supply chain, on global standards, ongoing improvement, productivity, legal compliance and a mature quality management system, implemented and certified for the last 20 years in accordance with the international standard ISO 9001.

Its more than 70 years of experience manufacturing products of the highest quality have made Fushima one of the most important European suppliers in the sector and a world benchmark, to the extent that its products are found in more than 55 countries all over the world..

FUSHIMA, S.L QUALITY POLICY

MISSION

The mission of Fushima, S.L is to produce and sell oral hygiene and personal care products while offering maximum quality, in terms of both products and services, and the best price-quality ratio in order to satisfy and exceed the needs of our clients.

QUALITY VALUES

Fushima, S.L achieves this mission through the following quality values:

  • We constantly improve our products, production and administrative processes.
  • We satisfy our clients, making delivery times more flexible and optimising them, and also comply with client and product requirements, including those of a legal and regulatory nature.
  • We satisfy our staff who are recognised, valued and trained.
  • We work as a team to get all the staff to contribute towards the effort to improve.
  • We maintain open and dynamic communication throughout our entire structure.
  • We constantly create and innovate, and provide the human and technical resources needed to do so.
  • We have the best suppliers and cooperate with them in order to improve quality.
  • We convey and maintain strong ethical values in all of our activity.
  • We implement management and control of occupational risk prevention.

In order to develop our mission and quality values, Fushima, S.L has the commitment to comply with requirements and constantly improve the effectiveness of the quality management system, based on the international standard ISO 9001, and on Total Quality concepts.

The quality policy provides a reference framework in order to establish quality objectives.

MISIÓN

La misión de Fushima, S.L. es la producción y comercialización de productos de higiene bucal y cuidado personal ofreciendo la máxima calidad, tanto de producto como de servicio, y con la mejor relación calidad-precio para satisfacer y superar las necesidades de nuestros clientes.

VALORES DE CALIDAD

Fushima, S.L. consigue está misión a través de los siguientes valores de calidad:

  • Mejorando continuamente nuestros productos, procesos productivos y administrativos.
  • Satisfaciendo a nuestros clientes, flexibilizando y optimizando los plazos de entrega, así como cumpliendo con los requisitos del cliente y del producto, incluyendo los legales y reglamentarios.
  • Satisfaciendo a nuestro personal, reconocido, valorado y formado.
  • Trabajando en equipo logrando que todo el personal colabore en los esfuerzos de mejora.
  • Manteniendo una comunicación abierta y dinámica en toda nuestra estructura.
  • Creando e innovando permanentemente, dotando de los recursos humanos y técnicos necesarios para ello.
  • Contando con los mejores proveedores y cooperando con ellos para mejorar la calidad.
  • Transmitiendo y manteniendo sólidos valores éticos en toda nuestra actividad.
  • Respetando el medio ambiente contribuyendo hacia una sociedad mejor.
  • Ejerciendo una gestión y control de prevención de riesgos laborales.

Con el fin de desarrollar nuestra misión y valores de calidad, Fushima, S.L tiene el compromiso de cumplir con los requisitos y de mejorar continuamente la eficacia del sistema de gestión de la calidad, basado en la norma internacional ISO 9001, y en conceptos de Calidad Total.

La política de calidad proporciona un marco de referencia para el establecimiento de los objetivos de la calidad..